Tek el ile mause kullanımı eğitimi catia kursu
Back To The Course
CATİA ARAYÜZÜ
-
Unsur ağacı ve çizim ekranı arasında geçişin düzenlenmesi
-
Product structure yapısı
-
İki boyut ve üç boyut modelleme mantığının öğretilmesi
SKETCHER
-
İki boyut nesne oluşturma komutları
-
İki boyut düzenleme komutları
-
Sketch tools araç çubuğunun komutlara göre kullanılması
-
İki boyutlu seriler
-
Sınırlandırmalar
-
Ölçülendirmeler
-
Döngü analizi
PART DESİGN
-
İki boyuttan üç boyuta geçiş
-
Parametrik modelleme
-
Parametrik operasyonlar
-
Parametrik olmayan datanın parametrik hale getirilmesi
-
Ağırlık bulma ve atalet momenti hesaplama
-
Formül kullanma
-
Boyut benzerliği taşıyan parçaları çabuk üretebilmek için ölçü tablosu ile çizim
WİREFRAME AND SURFACE DESİGN
-
Nokta, çizgi, eğri, ve yüzey oluşturma
-
Silindir ve küre oluşturma
-
İki ve üç boyutta; tel kafes modelleme
-
İki ve üç boyutta; silme, budama, uzatma gibi operasyonlar
-
Hibrit modelleme
-
Örnek tel kafes modelleri
SURFACE DESİGN
-
İleri eğri komutları
-
İleri yüzey komutları
-
Süpürerek yüzey oluşturma
-
Kesit geçişli yüzey oluşturma
-
Aerodinamik uyumlu yüzey modelleme
-
Işık analizi
SKETCH TRACER
-
Resimlerin çizim ortamına çağırılması
-
Resimlerin düzenlenmesi
-
Resimlerin tasarıma uygun konumlandırılması
-
Resim büyüklüklerinin nizami ölçülere getirilmesi
IMAGİNE AND SHAPE
-
Serbest eğri oluşturma
-
İki boyut yüzey oluşturma
-
Üç boyut nesne oluşturma
-
Nesneleri yüzlerini kenarlarını ve köşelerini seçme
-
Nesneleri taşıma, döndürme, ölçekleme, eşgüdümleme
GENERATİVE SHEEP METAL DESİGN
-
Sac birleştirme türünün belirlenmesi
-
K faktörünün kullanım mantığı
-
Sac oluşturmalar ve bükümleri
-
Manuel ya da otomatik sac açılımları
-
Eğri açılımları
-
Çakışma kontrolleri
-
İmalat için dxflerin oluşturulması
STRUCTURE DESİGN
-
Üç boyut ızgara oluşturma
-
Düzlem sistemi oluşturma
-
Standartlara uygun plaka oluşturma
-
Standartlara uygun profil oluşturma
-
Birleşim öncesi profillerin uçlarının biçimlendirilmesi
-
Birleşim türleri ve uygulamaları
-
Pencere oluşturma
WELD DESİGN
-
Parçalı ve bütün kaynak oluşturma
-
Birleştirmelere kaynak özelliklerinin gösterildiği belirteçlerin atanması
-
Düz, içbükey, dışbükey kaynak türleri
-
Kullanıcı tanımlı kaynak oluşturma
DRAFTİNG
-
Kağıt ayarlamalarının yapılması
-
Tasarlanan modelin teknik resim ortamına alınması
-
Üst, yan, perspektif ve diğer görünüşlerin oluşturma
-
Yardımcı görünüş oluşturma
-
Düzlem kesit, parçalı kesit ve kısmi kesit alma
-
Detay görünüş alma
-
Montaj tasarımlar için balon oluşturma ve malzeme tablosu çıkarma
-
Pdf olarak kaydetme ve çıktı ayarlamaları
ASSEMBLY DESİGN
-
Montaj ortamına parça çağırma
-
Alt montajlarla çalışma
-
Montaja parça ekleme
-
Kumpas kullanımı ve konum manipülasyonları
-
Serbestlik, çakışma ve güvenlik mesafesi analizleri
-
Basit Animasyon
DMU KİNEMATİK
-
Hareket serbestliklerine uygun hareketlerin atanması ile çalışan mekanizma örnekleri
-
Hareket esnasında olabilecek çarpışmaların bulunması
-
Montajdaki sınırlandırmaları otomatik hareket jointlere çevirme
-
Serbestlik analizleri ve tahrik tanımlamaları
-
Hareketlendirmelerin video olarak kaydedilmesi
-
Mekatronik sistemlerde kullanılması için hareket hacminin elde edilmesi
PHOTO STUDİO
-
Ortam çeşitleri ve ayarlamaları
-
Işık çeşitleri ve rengi, şiddeti, keskinliği belirlenmesi
-
Kamera oluşturma ve konumlandırması
-
Yüzeye resim atama
-
Stand animasyonu eklenmesi
-
Resim render alınması
-
Video render alınması
CORE CAVİTY DESİGN
-
Tasarlanan plastik parçanın ortama dahil edilmesi
-
Çekme payı verilmesi ve undercut analizi
-
Kalıp ayırma hatının oluşturulması
-
Maça ayırma hattının oluşturulması
-
Etek oluşturulması
MOLD TOOLİNG DESİGN
-
Komponentli ve komponentsiz kalıp seti oluşturma
-
Maça ve kızak oluşturma
-
Sıyırıcı eklenmesi
-
Merkezleme pimleri ve burçlarının oluşturulması
-
Meme, yolluk ve giriş modellenmesi
-
Soğutma kanallarının oluşturulması ve güvenlik mesafesi analizi
-
Tasarlanan kalıbın animasyonu
HUMAN BUİLDER
-
Millet ve cinsiyet tercihine göre insan eklenmesi
-
Ayakta durma, oturma konumları
-
Eklem serbestesine uygun hareketlerin verilmesi
-
Yürüyüş, postacı yürüyüşü tırmanma, yüzme, sürünme, eğilme gibi hareketlerin verilmesi
-
Verilen hareketlerin seri simülasyonlara dahil edilmesi
GENERATİVE STRUCTURAL ANALYSİS
-
Sonlu elemanlar mantığının anlatılması
-
İnterpolasyonlu değer verme ve çözüm için iteratif yaklaşım ifadelerinin anlatılması
-
Global ve lokal ağ örme ve düğümlerin çözüme etkisinin anlatılması
-
Malzeme ataması, sabitlemelerin yapılması
-
Basınç Uygulaması
-
Doğrusal, eksenel, sabit, değişken yük uygulamaları
-
Bölgesel dağıtılmış yükleme ve merkezkaç kuvveti